KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E benzin göstergesi de mi çalışmıyor? Sonuçta benzin azalmıyorsa gazdadır, sıralı sistem ise ilk benzin alır sonrasında motor ısınır ve gaza geçer.
Araç eski ama bilemiyorum güven vermiyor bana o konuda ya göstergeleri