Yakındoğu Üniversitesi Bilgisayar Programcılığını tam burslu kazanmıştım. Maddi durumdan dolayı gidemedim. Baya araştırmalarımdan sonra aslında okulun sadece bir belge için okuduğumuzu anladım. Yazılım eğitimi almaya başladım ve açıktan okumaya karar verdim. Bir çok yerde çalışıp kendimi oralarda geliştirmeye çalıştım. Teknokentte çalıştım bir kaç kez yaptığım işlerden dolayı diplomama bakmadılar bile. Şu anda Appleın projesinde yer alıyorum ve hala üniversitesi mezunu değilim. Kendini geliştirip işini en iyi şekilde yaparsan diplomana değil işine bakılıyor. Tabi ki diploma önemli ama önceliğin kendini eğitmek olmalı.