Hocam tamamen kendinize bağlı. Sıcağı sıcağına son 2 seneden bahsediyorum .Bilgisayar programcılığı mezunu olan arkadaşlarım hepsi işsiz ama çabalamadılar sınavdan geçmek için derslere girdiler sadece bilmiyorum belki çabalayan da işsizdir ama işe giren son yıllarda pek denk gelmedim bazı üniversitelerin bilgisayarları bile çalışmıyor bilgisayar sınıfına kendi laptopunu alıp girmek zorunda kalıyorsun bir konuyu internette 1 saatte öğrenecekken 2 bazen 3 hafta konuyu derste işliyorsunuz haliyle çok yavaş ilerlemekten yol katedemiyorsunuz daha birçok şey yazarım çünkü avantajından çok dezavantajı var . Tercih verirken bilgisayarları olan yüksek puanlı bir üniversite tercih edin yoksa giden sadece zamanınız olur . Başarılar dilerim .
Not : Şunu da eklemek istiyorum kimse bu konudan bahsetmiyor ama eğer tercih veya gittiğiniz yer bir ilçe olursa ortamı liseden farksız oluyor üniversite de olduğunuzu anlamıyorsunuz .2 yıllık universite okuyanlar haftada 12-13 tane derse giriyor buda günde bazen 6 saat derse gireceğiniz anlamına geliyor 4 yıllık okuyanların ise haftada 7 dersi bulunuyor günde bir saat derse giriyorlar bazen en fazla 2 saat giriyorlar . 2 senelik üniversite de dersler fazla sınavlarda orta üstü zorlukta olur 4 yıllıkta ise sınavlar zor ( dersler çok hızlı ilerlediği için hoca vizelerde 200 sayfa sorumlu tutuyor ) ders yorgunluğu daha azdır .