Ben bu bölümü okudum. Şuan da Türk Telekom İl Müdürlüğünde tekniker olarak çalışmaktayım. Bu bölüm ve elektrik bölümü mezunlarından işçi alımı yapılıyor. Araştırmanızı öneririm. Bu arada ben sırf Türk Telekom için öneririm, işimden ve şartlarından memnunum 😊