O bölümü örgün olarak okudum, sonra KPSS ile MEB'e atandım, memurluktan şef oldum, sonra da programcı kadrosuna geçtim ama halen dışarıdan işlerime devam ediyorum, önemli olan bölümü okumak değil önemli olan kendini geliştirebilmek. Emin ol üniversitelerde aldığın ders iler bir şey başarman imkansız gibi, mesela ingilizce derslerinde gelecek, geçmiş zaman gösteriyorlar her sene bu sana amerikada bir yaşam vermez kendini geliştirmedikçe sıfırsın.