Merhaba bu sene üniversite sınavına gireceğim. Üniversiteyi hızlı bir şekilde bitirip kariyere atılmak için 2 yıllık bilgisayar programcılığı yazmak istiyorum. Sizce bu mantıklı mı ? 2 yıl boyunca kendimi iyice geliştirip mezun olduktan sonra direkt yazılım sektörüne atılabilir miyim ? Bu bölümü okuyan veya okumuş kişiler önerir mi ? Cevaplarınızı bekliyorum.