İşin içinde iş var.
1 Turkcell den veri almak için tim yada benzeri kurum olsa dahi sms gelmeden kimse ekran açamaz.
2 Telefonu yönlendirse dahi sms ler yönlenmez. Ancak çağrılar yönlenir ki Gelen smsler ekranda
3 Trol ise bu arkadaş iki kurum da mabadından kan alırlar.
4 Hadi bunları bir kenara bırakalım onay ekranında anasının kızlık soyadı adresi cartı curtu bir sürü şeyi müşteri temsilcisi yıldızlı gördüğü yerden istiyor. Biri yanlış ise öbüründen istiyor vs
5 Telefonuna sızmadıysalar bu senaryo çöp.