Arkadaşın ilk açtığı konuda o kızdan uzak durmasını söylemiştim bazı arkadaşlar beni ve benimle aynı düşüncede olan kişileri eleştirmişlerdi. Hatta şu an ismini hatırlamadığım bir kullanıcı bana özelden hayırlı işi engellemenin günah olduğunu falan yazmıştı. Hani nerede o polyannacılar