hocam kirayı 1 gün geciktirdiğinde ihtar çekme hakkı var yine 2. kere de geciktirdiğinde de tahliye talepli ihtar çekebilir, ek olarak ihtar çekildiğinde kontratta yazan gecikme bedeli +ihtar ücreti olan 300 tl yi de ödemesi gerekiyor öyle 2-3 kira ödeyip yıllarca kalamaz yani. 2. ihtarla birlikte direkt icra dairesine verilebiliyor.
Hocam adamların üstüne mal mülk bir şey yok. Hatta bir çoğu da kayıtsız çalışıyor icraya versen ne olur. Hiç bir şey alamazsın.