Hocam sen geçen konuda da yazmıştın. Forumdan bir çok büyüğün,abin,ablan,kardeşin... yardımcı olmuş ve akıl vermişti sana. Yol göstermişlerdi ve bu işin çok sıkıntılı olabileceğini,karşı tarafın daha size karşı sabırlı ve hoşgörülü bile olmadığı için ileride büyük sıkıntılar bile yaşayabileceğinizi söylemişlerdi. Akıl alıp sonrasında böyle bir durum yaşaman ve üzerine 2 kere konu açman buradaki düşünceleri pek umursamadığını gösteriyor bence. Aşktır,sevgidir tabii ki bunlar çok kıymetli yolun her daim açık olsun ama biraz tavsiyeleri de dinleyip ona göre hareket etmen gerek. Karşı tarafın ailesi şu anda bile bu kadar zorluk çıkartıyorsa acaba evlendiğinde ne olacak düşün bakalım? Kaldı ki kızları bu durumlara nasıl bu kadar sessiz kalıyor onu da anlayamadım. Bence önüne bak güzel kardeşim. Sanki biraz kapıyı zorluyor gibisin burada senin iyiliğini istiyor herkes. Yolun açık olsun.