14 yıl kiracı olarak yaşadık babam 1 gün bile kirasını geciktirmezdi. Ev sahibimiz sözde akrabamız ama düşman olsa böyle davranmazdı. Allah tüm kiracıların yardımcısı olsun. 1+1 olsun herkesin kendi olsun Rabbim nasip etsin inşallah.