Hocam bu yüzden 1 yıl sözleşme yapıyoruz, şartlar oluşmazsa çıkma ihtimalini göz alarak kiracı oturuyor, 1 yıl sözleşme yapıp, sonrada kiracı istediği kadar oturur ama 1 yıl sonra ev sahibi istediği zaman çıkaramaz bana saçma geliyor, bende şuan kiradayım, ev sahibi geçerli bir sebep sunduğunda, 1-2 aya kadar boşaltman lazım derse mecburen boşaltmak zorundayım, ev sahibini karşına alıp, evinde rızası olmadan (sırf ucuz diye) yada düzenim bozulmasın diye oturmak bana yanlış geliyor, bilmem yanılıyormuyum
not: bu arada ben aynı semtte kiraya çıkarsam kiracının ödediği kiranın 2 katıyla ve daha kötü bir eve taşınmış olacağım, kim isterki bunu
1 yıl sözleşme yapılıyor ancak sözleşmenin otomatik yenilenmesi diye birşey var .Senin en erken 15 gün öncesinden sözlü değil yazılı tebligat yapman gerekli.Anladığım kadarıyla onuda yapmamışsın.Otomatik sözleşmeyi 1 yıl yenilemişsin kendi elinle ...
Sözleşmeye özel madde yada tahliye taahhütnamesi de imzalatmamışsın .Kim 1 yıl oturacağı eve girer,bunun eve alışma süreci diye birşey var .Karşı tarafın şuan çıkmasına engel maddi veya manevi bir durumu vardır .O yüzden tek taraflı düşünmeyin.
Senin yapman gereken önce tebligat yap ardından davanı aç.Süreci ne kadar uzatırsan o kadar senin için sıkıntı olur.