zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu yüzden 1 yıl sözleşme yapıyoruz, şartlar oluşmazsa çıkma ihtimalini göz alarak kiracı oturuyor, 1 yıl sözleşme yapıp, sonrada kiracı istediği kadar oturur ama 1 yıl sonra ev sahibi istediği zaman çıkaramaz bana saçma geliyor, bende şuan kiradayım, ev sahibi geçerli bir sebep sunduğunda, 1-2 aya kadar boşaltman lazım derse mecburen boşaltmak zorundayım, ev sahibini karşına alıp, evinde rızası olmadan (sırf ucuz diye) yada düzenim bozulmasın diye oturmak bana yanlış geliyor, bilmem yanılıyormuyum

not: bu arada ben aynı semtte kiraya çıkarsam kiracının ödediği kiranın 2 katıyla ve daha kötü bir eve taşınmış olacağım, kim isterki bunu
sözleşme 1 yıl yapılmışsa ve kiracı buna razı olmuşsa.bu kanunen zaten yasal olmalı. mesela sözleşmeye 3-5 yıldan erken çıkamaz maddesi eklenmemişse .1 yıllık sözleşmede ev sahibide çıkaramaz olayı bana görede saçma. ama yinede kiracı şu devirde çok mağdur olur. kiracı çıkmaz ise kesin madde koydurun bu xsefer sözleşme uzatırken.