hem siz hem eşiniz çalışıyorsunuz sanırım.yani başka evi kaldıracak kadar maddi imkanınız kiracıya göre var diye düşünüyorum. sözleşmede özel hastalım ölüm gibi maddeler yoksa bu durumda kiracı mağdur olacak. hiç bir kiracı bir eve 1 sene oturayım çıkayım diye girmez.ev taşımak öyle kolay değil.parasını vereniz bile o stres,o psikoloji kolay değil.
hayatta herşey olabilir bu önceden düşünmek lazım.ben mesela plan yaparken arkadaşıma söz verirken bile ALLAH ( CELLE CELALUH ) izin verirse bir mani olmazsa kaza bela ölüm olmazsa söz diyorum. yazılı sözleşmelerde ise bunlar mutlaka yapılmalı
Hocam bu yüzden 1 yıl sözleşme yapıyoruz, şartlar oluşmazsa çıkma ihtimalini göz alarak kiracı oturuyor, 1 yıl sözleşme yapıp, sonrada kiracı istediği kadar oturur ama 1 yıl sonra ev sahibi istediği zaman çıkaramaz bana saçma geliyor, bende şuan kiradayım, ev sahibi geçerli bir sebep sunduğunda, 1-2 aya kadar boşaltman lazım derse mecburen boşaltmak zorundayım, ev sahibini karşına alıp, evinde rızası olmadan (sırf ucuz diye) yada düzenim bozulmasın diye oturmak bana yanlış geliyor, bilmem yanılıyormuyum
not: bu arada ben aynı semtte kiraya çıkarsam kiracının ödediği kiranın 2 katıyla ve daha kötü bir eve taşınmış olacağım, kim isterki bunu