hem siz hem eşiniz çalışıyorsunuz sanırım.yani başka evi kaldıracak kadar maddi imkanınız kiracıya göre var diye düşünüyorum. sözleşmede özel hastalım ölüm gibi maddeler yoksa bu durumda kiracı mağdur olacak. hiç bir kiracı bir eve 1 sene oturayım çıkayım diye girmez.ev taşımak öyle kolay değil.parasını vereniz bile o stres,o psikoloji kolay değil.

hayatta herşey olabilir bu önceden düşünmek lazım.ben mesela plan yaparken arkadaşıma söz verirken bile ALLAH ( CELLE CELALUH ) izin verirse bir mani olmazsa kaza bela ölüm olmazsa söz diyorum. yazılı sözleşmelerde ise bunlar mutlaka yapılmalı