Merhaba, bu cüzdan uygulamaları hakkında çok bir bilgim yok. TRC20 ağı üzerinden USDT alacağım. Bu işlem için TronLink kullanabilir miyim? Özellikle dikkat etmem gereken bir şey var mı?
(Çoğu borsanın USDT desteklediğini ve onları da kullanabileceğimi biliyorum. Açıkçası biraz da denemek öğrenmek istiyorum.)