Hocam geneli ahlaksız. Sonra konu açıp emeği ile ilgili dert yanarlar. Bugüne kadar sayısız yazılımcı ile çalıştım. Bir taneside çıkıp paramı geç yatırdı,. Eksik yatırdı diyemez. Ama fazla fazla gönderdi der. Karşılığında aldığım.
Bu kodlama çok kötü
Bu mümkün değil yapılmaz
Tek müşterim sen değilsin
Bana 10 gün süre ver.
En son android app düzenleme için biri ile anlaştım. Bu hata giderilemez. Hata sende oldu. Bu hatanın giderilmesi en az bir hafta sürer gibi saçma sapır cümleler kurdu. Sonuç. Başka bir arkadaş tüm hataları 5 dakikada düzeltti. Arkadaş ben bilmiyorum beni aşar demek bu kadar mı zor.