denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geoit'e bile 300 tl ayıramıyorsan çözüm belii..
Satıcıyla iletişime geçtim, kurulum yaptıktan sonra yavaş çalışırsa iade yapmam tarzında bir ifade kullandı.
Geçmiş konularında da memnun olmayan kişileri gördüm.