Merhaba
@kaolin; sayın yöneticimiz Seyyit Çağlı'ya ceza aldırdığınızı söyledi. Bende mağdurum ve sonuna kadar gitmek istiyorum. Ne yapabilirim? Gerekirse aynı avukata bizde verelim dosyamızı. Hatta tüm mağdur olan arkadaşların işini yapmak isterse ve alacağı cezayı katlayacaksa ben uğraşırım o iti kodese tıkmak için elimden geleni yapmaya hazırım.
Vaktim de var imkanım da... Yeter ki birileri yol göstersin. @kaolin; Avukat Muhammed Cemil Bey ile irtibatta. Siz de iletişimdesiniz sizin açacağınız şikayet dosyası davaya dönüştüğü zaman Cemil emsal olarak iletecektir tüm kararları Misafir;