Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@kaolin; bu konuda epey yol kat etti. SeyyİT Çağlı sonunda ceza aldı. şimdi geriye sadece daha önce yapılan şikayetlere, açılan davalara bu emsal kararı iletmek kaldı
Merhaba @kaolin; sayın yöneticimiz Seyyit Çağlı'ya ceza aldırdığınızı söyledi. Bende mağdurum ve sonuna kadar gitmek istiyorum. Ne yapabilirim? Gerekirse aynı avukata bizde verelim dosyamızı. Hatta tüm mağdur olan arkadaşların işini yapmak isterse ve alacağı cezayı katlayacaksa ben uğraşırım o iti kodese tıkmak için elimden geleni yapmaya hazırım. Vaktim de var imkanım da... Yeter ki birileri yol göstersin.