Diğer arkadaşları bilemem ama ben aldığım işi zamanında teslim ederim ve genelde çalışırken 2 saatte bir rapor geçerim. Yazılım işi verdiğinizde, işi yapacak kişi bilgisi dahilinde aklında bir süre oluşturur zaten, eğer size verdiği zaman skalası 1 haftadan fazla ise ( örneğin 4-7 hafta içinde biter hocam vb.) o arkadaş işin erbabı değildir. Karşılaşacağı sorunlar hakkında bir fikri olmadığı için ve kendisine araştırma için zaman tanımasından kaynaklanır genelde. Ben sırf sürede anlaşamadığım için x.xxx değerinde alamadığım çok iş oldu. Tecrübeli biri her zaman net bir süre sunabilir.( 7-8 gün içinde tamamlanır vb. şeklinde).