Genellemeniz çok yanlış. Bende aynı duyguları işverenler için yaşıyorum.
Odeme geçmemişmi hay llah bakayım.
Sende zabidik bank hesabı yokmu ona hemen geçer.
iş bitsin parası hazır.
Yok hocam anlattıklarım dışında bişi yok sadece bunlar yapılacak.
Hocam anladıkta sen bir şey yapmadan yarısını isityorsun.
Herkes derli yani hocam doğru insan bulma konusunda.