Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bol şanslar diyeyim öncelikle. Sana tek bir tavsiye vereceğim, diyet YAPMA. Beslenme şeklini kalıcı bir şekilde DÜZENLE.
Nasıl yani ?
Akşam 6 dan sonra yemek yasak,
Abur cubur sağlıksız gıdalar kesinlikle yasak.
Yemeği yarım saatte ağır ağır, her bir lokmayı en az 20 kez çiğneyerek ye.
Normal kiloya gelene kadar günde 2 öğün arasında en az 6 saat olsun.
Günlük ortalama 2 litre su tüket Minimum.
Her gün yağmur kar demeden yarım saat mutlaka yürü.
Bunları sürekli yapabileceğin için, istikrarlı olursan, yemek seçmene ölçü ayarlamana gerek kalmaz.
Diyeti bırakanların çoğu aynı hatayı yapıyor.
Ömür boyu uygulayabileceğin bir yolu seç ve ölene kadar o şekilde devam et, diyet yapma, sağlıklı beslen.
*Herhangi bir rahatsızlığının olmadığını düşünerek yazıyorum, öncesinde bir sağlık kontrolünden geçmek iyi olabilir.