13 yıllık mühendisim dediğim en güzel yalan şu oluyor.
"Hocam işin yüzde 90 ı bitti son saatler"
ancak bunu sadece ve sadece ücretsiz iş yaptığım insanlara söylüyorum. Geçen hafta sevdiğim bir arkadaşımın akrabası olan bir üniversite öğrencisinin bitirme projesi vardı son iki haftası kalmış ödevi verdi bana. Bitiririz ancak sakin olman gerek dedim. Çünkü ilk defa pythondan bir proje yapacağım ki bunu da söyledim kendisine hem de iki hafta içerisinde hem de ücretsiz. Neyse başladım kodlamaya ama bir tarafını düzeltirken diğer tarafı elimde kalıyor. Zor bela iki hafta içerisinde bitti son gün saat 5 e yetiştirdim. Bir taraftan diyorum bu ne idi bir taraftan python ile ilk işim bir taraftan ayıp olacak yapamazsam, bir taraftan da mevcut işime devam etmek zorundayım.
Velhaslı kelam siz siz olun zamanında yetiştiremeyeceğiniz ya da çok bilginizin olmadığı konularda benim gibi atlamayın, karşıdaki zor durumda olsa bile.