Merhaba Arkadaşlar,
Uzun bir süredir klavyem ve mouse yağlı şekilde geliyor sürekli ıslak mendil ve ya bezle silsem bile 10 dakika sonra aynı 7/24 bilgisayardayım bu sorunla karşılaşan varmı ?
Sorunla karşılaşıp net çözüm bilen varmı ?
Bilgisayarda cips ve ya yemek yiyip öyle kullanmıyorum ellerimi sürekli yıkarım ama artık neyden kaynaklı bilmiyorum.
Laptop kullanıyorum harici klavyem yok ihtiyaç duymadığım için ama çözüm olmazsa mouse ve klavye alacağım büyük ihtimal.
İlginiz için teşekkürler