Sıkıntı yok, böyle konularda ben uğraşmıyorum zaten. Türkiye`de faaliyet gösteren ticari bir işletmeye ait bir markanın çakmasını açmak ve hiçbir şey olmayacağını sanmak

Sonucu buradan yazarım, o da durumu merak edenlere saygımdan dolayı. Uzlaşma günü de umuyorum böyle konuşmaya devam edersin.