Tabiki siz sadece turkmmo ismi markamı sanıyorsunuz ? tam olarak veya hak bilginizden haberiniz yok sanırım ayrıca o foruma verilen emeklerin %1 biri bile sizin değil domain sende olabilir

kısa sürede görüşeceğiz zaten kimde kim iyi göreceğiz sizden %1 birşey alınmadı sadece yapılması gereken yapıldı
Sıkıntı yok, böyle konularda ben uğraşmıyorum zaten. Türkiye`de faaliyet gösteren ticari bir işletmeye ait bir markanın çakmasını açmak ve hiçbir şey olmayacağını sanmak

Sonucu buradan yazarım, o da durumu merak edenlere saygımdan dolayı. Uzlaşma günü de umuyorum böyle konuşmaya devam edersin.