dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimle çalışmamışsınız hocam
Ahahhaha

FahrettinKilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eksik iş yapıp sonra hataları düzeltirken bide attıkları trip yok mu... İşini iyi yapanlara saygım sonsuzdur