Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yok hahahahaha spotify'a kendi yüklenenler kısmına yüklüyorum. Kod yazarken sağlam beatler hoşuma gidiyor ki DP'yi çok severim. Herhangi bir şekilde public paylaşım yapmıyorum sadece beati dinliyorum (instrumental kısmı olmadığı için kendim yapmak zorunda kaldım )
Anladım, dediğim gibi public yayınlamamaya cok dikkat edin, Ulaş Demiröz'le defalarca is yaptım. Dr Dre ne kadar kurumsal label yönetiyorsa, o da o kadar kurumsal diyebilirim. Müzikle kalın