Sim taktı isen açılmaza sığınamazlar bazı telefonlar mesela apple ın telefonları sonra samsung un 2016 dan sonrakiler filan sim kart takılmadan ilk açılışı geçip kurulumu tamamlamıyor mecbur takıyorsun o yüzden sim taktın diye alamamazlık edemezler