GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Minimum %9-10 olmalı bence. Aşağısı gerçekten emeği boşa çıkartıyor diye düşünüyorum. Tema seçimi çok önemli
GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada devreye kategori ve yerleşim girer. Ben sade bir tema kullanıyorum genaretepres hizmeti. Reklamı klasik yerleştirioyurm ads inserter ile. Şuanda bir yabancı sitemde %10 üstünde TO alıyorum üstelik hitim 40-50 daha
Benim içerik Türkçe hocam ben de ad inserter kullanıyorum. Günlük hitim değişkenlik gösterebiliyor.