Bu konu ile alakalı benim yorumum şu şekilde;
Bence YouTube bu ortamı kendi oluşturdu/oluşturuyor.

Normalde hâlâ YouTube' da çok fazla para kazanılıyor, hâlâ milyon milyon izlenen bir çok video var. Ancak YouTube önce muzik, sonra kids, sonra shorts vs. vs kendini üç dörde parçaladı. Şu an YouTube sadece yapımlar ve prodüksiyonlu işler olsun istiyor bence içeriği daha kaliteli hale getir ona ödeme yapayım diyor. Bu tabi benim yorumum şu an itibari ile %100 böyle gözükmeyebilir bu durum ancak bence gelinmek istenen nokta burası.