Bir dönem youtube ve youtuber olmak bayağı revaçtaydı. (Benimde yüz binlerce aboneli kanallarım var.) Forumda her gün yüzlerce konu açılır smm hizmetleri olurdu. Şimdi bakıyorum forumda youtube bölümü ölmüş. Her gün 2-3 konu anca açılıyor. SMM hizmetlerinde eskisi gibi yer verilmiyor verilse bile fiyatlar neredeyse 5 katı artmış 2-3 yıl önceye göre. PK açık kanal satışları azalmış. Bu işle uğraşanların çoğu kanallarını satmış ve yeni başlayan sayısı ise çok az. Milyon aboneli kanallara bakıyorum onlar bile neredeyse yılda 5-6 video atıyor. Youtube tamamen haber ve dizi sarmalında kalmış durumda. Sizce youtube sektörü neden bitti? Ben hala uğraşıyorum ama gördüğüm kadarıyla benim kadar uğraşanlar yok artık bu işle.