Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalinde benim 3 tane hesap var hepsindede tek yaziyor yonetici yazmiyor o yuzden yonetici atayinca ikisini yazabilir. Farkindaysan hemen ustunde ekleme butonu var.