KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyi reklam yerleşimi kendi yaptığınız yerleşimdir. Tıklama oranınız da oldukça iyi.
Valla adsense de reklam gösterimini max'a çekmekten başka bir reklam yerleşimi yapmadım hocam