Merhaba kaliteli ve uygun fiyatlı olucak şekilde oversize tişört ve gri eşofman arıyorum mağazalara gidince 125 den aşağı bulamıyoruz satıl aldığınız güzel ürünlerin linkini ekleyebilirsini herkese teşekkür ediyorum.
Iyi forumlar...