Herkese merhabalar, bir sorum var.

Trendyol, Hepsiburada vs. içinde kupon bulunan hesapların satışı r10da yasak mı ? Direkt satış konusu açmak istemedim çünkü getir ve Yemeksepeti hesap satışı yasak olduğunu biliyorum ancak Hepsiburada ve Trendyol hakkında bilgim yok. Bilen biri cevaplarsa sevinirim, iyi forumlar