Arkadaşlar hepinize tek tek whatsapptan dönüş yapacağım, maalesef hastanede olduğumdan dönemedim. Nasipse bu aksam pcde olacağım ve yazacağım. İlginize teşekkürler. Çok fazla kişi yazdı, içinden biriyle anlaşacağım için konu kilit yazdım.

Teşekkürler