Hocam ingilizce ve almanca altyapısı varsa ispanyolca bana göre daha kolay gelecektir.
2 dili öğrenmeye çalıştım ispanyolca çok daha kolay, mantığı ve alt yapıyı oluşturursanız ingilizce ve almanca'dan daha kolay gelecektir.
nedense bilmiyorum ispanyolca'yı türkçe'ye çok benzettim grammer açısından, dil bilimciler daha iyi bilir ama bu benim görüşüm tabi.
fransızca için kurs daha iyi olur. ortalama 2-3 ay fransızca öğrenmeye çalıştım zar zor toparlayabildim nedense fransızca çok zor geldi bana, ispanyolca'yı sadece 1 günde mantığını öğrenip birkaç günde ispanyolca altyapısını oluşturdum, sadece kelime öğrenmek kalıyor. cümle kurma, cümle yapısı, genel olarak komple kavrayabilirsiniz.
ama iş potansiyeli açısından derseniz fransızca olabilir eğer yurtdışı düşünüyorsanız avrupa'da