Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşinize tekrar iletir misiniz, bu bahsettiği 10 yılın sonunda olmakta onun haricinde malesef 1. Yıldan çıkartamaz.
10 yıl süre ile kira kontratı tamamlananların çıkarılması tabi ki daha kolay oluyor muş. (Allah kimseye yaşattamasın)