Larousse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahın köründe ev sahibi gelip zam yapcam vs dedi iki öğrenciyiz sözleşmemiz var sözleşme bitene kdr zam yapamazsınız sözleşme bittiğinde devletin söylediği kdr zam yaparsın sorun yok dedik. Ev sahibide sözleşme bitince çıkartırım dedi.

Gereksiz yere sözleşme bitince bizi evden çıkarma gibi bir hakkı varmı ?
Eşim avukat ve onun yorumu; Sözleşme süresi bitmeden zam yapamaz, kira zammı TÜFE yıllık ortalamasına göre yapabilir, ev sahibi sözleşme bitimine 1 ay kala ihtar çekip tahliye talep edebilir, en iyi yol ise ev sahibi ve kiracının ortak bir yol bularak bu durumu güzellikle, anlaşarak atlatması olacaktır.