Avukat olmaya gerek yok, 5 yıldan önce kira arttırım davası açamaz 10 yıldan önce de sizi çıkartamaz oturmaya devam edin devletin belirlemiş olduğu zam oranı kadar arttırırsınız banka hesabına yollarsınız yeni sözleşme yapmaya gerek yok sözleşmeniz otomatik uzuyor ev sahibi de avcunu yalar.