niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süredir pasif durumdaysa yazdırma kafası kurumuştur eğer kafa temizleme ile açılmazsa parça fiyatına gider.
Kafasının kurumasını biz kendimiz geçiremez miyiz? Veya kuruduğunu nasıl anlarız?