Vay be, helal olsun. Tam sek erkek. 5 ay boyunca şehrin birinde, belki silah sesi bile duymadan (!) öyle bir askerlik yapılmış ki
Dillere destan. Günde 2-4 saat civarı nöbet tutmakta yormuştur şimdi. 5 ay nasıl katlanılır ona? Zor, çok zor.
15 ay yaptım ve 14 ayında her gün sabit 10 saat nöbet tuttum. Çatışma görmediğim için erkek gibi askerlik yaptım diyemedim. Bende bir gariplik var sanırım.