her ne yaparsan yap iade hakkı var müşterinin

benim sattığım ürünlerin çoğu iç giyim, yarısı iade geliyor gelen iadeyi de çöpe atıyorum, bir daha tekstile 1 kuruş yatırmam, eldeki mallar bitsin devamına girmeyeceğim,

iç giyim de olsa
medikal de olsa
hijyenik de olsa
tek kullanımlık da olsa

hepsini iade edebilme hakkı var ne yazık ki