her ne yaparsan yap iade hakkı var müşterinin
benim sattığım ürünlerin çoğu iç giyim, yarısı iade geliyor gelen iadeyi de çöpe atıyorum, bir daha tekstile 1 kuruş yatırmam, eldeki mallar bitsin devamına girmeyeceğim,
iç giyim de olsa
medikal de olsa
hijyenik de olsa
tek kullanımlık da olsa
hepsini iade edebilme hakkı var ne yazık ki