toptan ürün getirecekseniz avrupa birliğine dahil ülkelerden ürün alırsanız gümrük vergisi % 0 dır. Tr de GTİP kodlarına göre KDV sini ve getirdiğiniz ürünün sadece gümrükçü masrafları ardiye bedeli gibi masraflarını üstlenirsiniz. Bu aşamada gümrük müşaviriyle çalışmanız şart... becerebilirseniz takip edebilirseniz süreci kendinizde yapabilrisiniz ama her işin uzmanıyla çalışmak gerek... ufak tefek ürünler ise alibaba.com dan değil aliexpresden almanız lazım... ancak 1 tl lik 1 adet bile ürün getirsen ptt de teslim aşamasında sizden 20 25 tl civarı bedel kesiyolarlar bilginiz olsun.

Ayrıca topan ticarette alibaba.com da do lan dırı cı çok üstad haftalardır bende ürün alıcam konuşuyoz konuşuyoz en son sizi yerinizde ziyaret etmek istiyorum ve ödemeyide yanınızdayken anlık olarak gerçekleştirip ürünlerimi almak istiyorum diyorum. Tabi muhabbet bu dakkadan sonra kesiliyor düşünün yıllık 50 konteynerlık sipariş vereceksiniz adamın yanına şirketine gitmek istiyosunuz ama sizi kabul etmiyor... önden ödeme istiyor.. varın gerisini siz düşünün