hayırlı olsun demekle birlikte iyi halt ettin demek istiyorum hocam

sgk stopaj defter kdv gelir vergisi vb ücretleri ödeyerek kazandığının %80 ne veda etme vakti

birazda gerçeklerden bahsedelim
Bugün ticaret odası kaydı için 1600₺ ödedim hocam 😂 kazanç olmadan alıyorlar valla😂
Buarada arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim sizleri yanımda hissetmek çok iyi geldi ☺️