Değerli R10 ailesi, bugün hayatımın en heyecanlı en değişik günlerinden biri. Uzun yıllardır hep düşlerimi süsleyen Fidan Medya isimli kendi soyadımı taşıyan şirketi nihayet kurdum. Şahıs şirketi olarak başlayacak olsam da oldukça heyecanlıyım. Sizlerle bu mutluluk ve heyecanımı paylaşmak istedim bir hayırlı olsununuzu alırım. Rabbim herkese hedeflediği yolda yürüme gayreti ve cesareti versin inşallah

edit:6 ay sonra gelir elde edemediğim için kapattım tekrar işçi olarak çalışmaya başladım ve hala çalışıyorum