Bu akşam saatlerinde cihazım sebepsiz yere komple gitti. Açılmıyor kapandı. Büyük ihtimal anakart arızası var cihazda. Çünkü farklı pil ile felan denedik gene açılmadı. Telefoncu telefonu 1 veya 2 gün bende durmalı anakart arızasını felan tespit etmeliyiz dedi. Fakat böyle bişey yapmam mümkün değil. Çünkü içindeki verilerimin koplayalanmasından korkuyorum. Borsa bilgileri olsun metamask bilgilerim olsun önemli maillerim herşeyim ciddi önemli bilgiler var. Telefonu bırakınca şifreyi de söylersin dedi. Bu zaten felaket işkillendirdi. Sorun zaten telefon açıldığı yapılmış demektir. Telefon yapılana kadar başında durmam lazım veriler ciddi anlamda önemli. Telefoncuya nasıl güvenebilirim iş bitene kadar başında beklemeli miyim? Sizce ne yapmalıyım dersiniz? Iphone dan verileri izinsiz koplayalabilirler mi telefonu bıraksam verileri kopyalama tehlikesi var mı?