mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ilgincime giden bir şey görüyorum, her iki veri merkezinin de exchanges yani IX noktası yok?

Madem networke girildi konuda ben bunu sorgularım direk olarak.
Bilmediğim için soruyorum Exchanges - IX noktası tam olarak nedir? Olmaması veya olmasının ne gibi avantaj/dezavantajları olur?