Çok ilgincime giden bir şey görüyorum, her iki veri merkezinin de exchanges yani IX noktası yok?
Madem networke girildi konuda ben bunu sorgularım direk olarak.
Bilmediğim için soruyorum Exchanges - IX noktası tam olarak nedir? Olmaması veya olmasının ne gibi avantaj/dezavantajları olur?